SEGÉDLÉGRUGÓK

 



A segédlégrugók viszonylag alacsony 1-5t. össztömegű laprugós futóművekhez ajánlottak.

A csak főlaprugót tartalmazó, biztonsági rugólap nélküli laprugózásnál, megakadályozza a rugólap törését.
A laprugók legfontosabb jellemzője, hogy gyakorlatilag minden irányú erőt és nyomatékot fel tudnak venni. A jármű össztömege változik a terhelés függvényében és sajátlengése a rugókeménységtől függ. Segédlégrugó beépítése esetén a levegő nyomásának változtatásával a rugózási frekvencia optimális értéken tartható.
A segédlégrugó rendszer manuális működtetésű, de lehet automatizálni is.

Alkalmazhatóak un. Ride-Rite légrugórendszer kialakítására, valamint a hobby autóépítőknek Air-Ride építéshez.


Típus

Rugózási út (mm)

Terhelhetőség (kg)

Nyom:


Min. Max.

1 bar

3 bar

5 bar

Max ( bar)

NT115/2

70 135

134

402

670

6

NT115/3

110 205

134

402

670

6

NT130/2

110 190

154

462

770

5

NT130/3

130 250

154

462

770

5

NT170/2

110 230

312

936

1560

6

NT170/3

115 310

312

936

1560

6

NT225/2

90 320

416

1250

2100

6




Az NT típusjelű segéd légrugók manuális működtetésűek!
A terhelhetőségi adatok a tengelyre vonatkoznak, 2 db légrugó esetén!
Beépíthetőségük kizárólag nem kormányzott futóműre lehetséges!
Üzemeltetési adatok a garnitúra csomagban lévő adatlapon található!
A légrugókra szakszerű beépítés esetén 12 hónap garanciát vállalunk!



Beépítési vázlat: